جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

دپارتمان مدیریت کسب و کار

آموزش mba یکساله ویژه مدیران

آموزش MBA (دوره مدیریت MBA یکساله)

 دسته بندی : مدیریت و کسب و کار

آموزش MBA در مجتمع فنی تهران، دوره ای کاربردی و بلندمدت برای مدیریت کلان سازمان ها و شرکت ها به همراه ارائه گواهینامه معتبر و قابل ترجمه می باشد.

قیمت :

19،200،000 تومان

ثبت نام آنلاین

توضیحات

نظرات (6)

آموزش مدیریت MBA (دوره MBA یکساله)

دوره آموزش MBA: مجتمع فنی تهران با سابقه بیش از ۴۰ سال در برگزاری دوره های مختلف آموزشی در حوزه های متنوع اقدام به برگزاری دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار MBA نموده است. این مجموعه با نگاه عمیق به بازار کار در ایران و نیاز های شرکت های خدماتی و تولیدی، محتوای آموزشی دوره MBA را بر مبنای رفع نیاز های مدیریتی کشور تدوین کرده است.

دوره MBA با کمک مراجع علمی مختلف و معتبر داخلی و بین المللی و با توجه به نیاز سنجی های آموزشی به عمل آمده به صورت مهارتی و Case Study برگزار شده تا بتواند با الگوی خاص خود مشکلات کسب و کار را برطرف کند. تمامی شرکت ها اعم از هلدینگ ها، SME ها و استارتاپ ها دارای مشکلات زیادی از قبیل توسعه کسب و کار، ماندگاری و دوام در بازار، قدرت رقابت با شرکت های خارجی و بین المللی و از همه مهمتر ارائه درست محصولات و خدمات بر مبنای نیاز های مشتریان و فروش آن دارای مشکلات اساسی هستند.

این مشکلات و عدم توانایی ها به کمک آموزش هدفمند و برنامه ریزی شده رفع خواهد شد. نگرش نادرست مدیران ارشد در سازمان ها و عدم توانایی در تصمیم گیری درست باعث بروز مشکلات زیادی خواهد شد. بخش اعظم این مشکلات به دلیل عدم دانش و تجربه کافی در مدیریت به وجود می آید. مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد) با توجه به این نیاز ها دوره MBA حرفه ای را به شما پیشنهاد می کند. دوره MBA یکساله متناسب با فرهنگ، مشکلات کسب و کار و بازار ایران برگزار خواهد شد.

آموزش MBA

چرا دوره MBA حرفه ای (آموزش مدیریت MBA (دوره MBA یکساله))

امروزه با گسترش اینترنت و فضا های مجازی، با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان کتاب ها و تحقیقات علمی حوزه مدیریت را یافته و آنان را مطالعه کرد. دانشگاه ها نیز در این حوزه پیش قدم بوده و نکات تئوری فراوانی را به افراد و مخاطبان ارائه می کنند. نکته مهم اینجاست که این تئوری ها در عمل چگونه کاربرد دارند؟ آیا با کتاب ها و مباحث نظری و تئوری می توان مهارت آموزی کرد؟ آیا به وسیله اینترنت می توان مشکلات مهم سازمان را رفع کرد؟

پاسخ بسیار مشخص است. مباحث تئوری بدون ارائه مثال یا به نوعی A/B Testing کاربرد نداشته و برعکس موجب بروز مشکلات دیگر خواهد شد. راه حل چیست ؟

راه حل درست این است که موارد باید به صورت تجربی و Case Study ارائه شود. از تجربه های افراد متخصص استفاده کرد. ایده ها و مشاوره صاحب نظران را جمع بندی و در یک محیط آموزشی آن را آنالیز کرد. از این رو دوره MBA را حرفه ای نامیدیم. زیرا با کمک مباحث علمی و نظری، تجربه ها و نمونه های بارز موفق و شکست خورده، آنابیز و A/B Testing، تجربه اساتید دارای تحصیلات عالی و … به کسب و کار ها کمک می کنیم تا خود را با آخرین تغییرات جامعه هماهنگ کنند.

ابزار های جدید حوزه مدیریت را شناخته و کار با آن ها را یاد بگیرند. از تجربه های مفید اساتید دوره MBA در حوزه های مختلف درس گرفته و آنان را الگو قرار دهند. با الگو های بین المللی آشنا و در کسب و کار خود استفاده کنند. مهمتر از همه این که به صورت اثر بخش و کاربردی آموزش ببینند و پیشرفت کنند.

آموزش MBA (دوره مدیریت MBA یکساله)

پروژه پایانی دوره MBA (آموزش MBA)

در دوره MBA مخاطبان با مباحثی از قبیل فروش، مدیریت بازاریابی ، مدیریت حسابداری و هوش مالی، تبلیغات، مدیریت استراتژیک و … آشنا می شوند. هدف از ارائه پروژه ها نحوه پیاده سازی مباحث آموخته شده و اجرای آن ها در کسب و کار می باشد. مخاطبان مباحث مختلف را در شرکت خود پیاده سازی و آنالیز می کنند. پروژه ها در قالب یک مطالعه موردی و فارغ از مباحث تئوری و تحقیقاتی انجام می شود. پروژه ها توسط دانش پذیران به صورت گروهی یا انفرادی با کمک استاد راهنما و واحد آموزش موسسه جمع بندی و در نهایت ارائه می گردد که در پایان توسط تیم اساتید دوره MBA داوری شده و نمره پایانی لحاظ می گردد.

سرفصل های دوره MBA (آموزش MBA)

مبانی سازمان و مدیریت

یادگیری اصول مدیریت سازمان

مدیریت بازاریابی

آموزش اصول مدیریت بازاریابی و مقدمات تدوین برنامه تبلیغاتی و فروش

هوش مالی

آموزش اصول و مدیریت اقتصادی برای مدیران غیر مالی

مدیریت مالی

مدیریت بهینه مالی در سازمان برای مدیران غیر مالی

CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و باشگاه مشتریان

آموزش عوامل و ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری و افزایش رضایت مندی آنان

مدیریت تبلیغات

آموزش ابزارهای تبلیغاتی و تدوین کمپین تبلیغات

فروش حرفه ای

آموزش حرفه ای فروش محصولات و خدمات مبتنی بر خواسته ها و تفکرات مشتریان

مدیریت استراتژیک

تدوین برامه های عملیاتی به صورت یکپارچه و هدفمند

مدیریت برند

برندسازی و ایجاد ارزش

فنون مذاکرات تجاری

آموزش اصول حرفه ای ارتباطات و قراردادهای تجاری داخلی و بین المللی

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)

آموزش اصول بازاریابی آنلاین و شناخت ابزارها و نحوه عملکرد آنها

مدیریت پروژه PMBOK

آموزش ابزارهای مدیریت پروژه

تعالی کسب و کار EFQM

آموزش راهکارهای توسعه و تعالی سازمان در راستای کارآفرینی و مشتری مداری

توسعه بازار و تحول سازمان

آموزش ابزارها و رویکردهای توسعه و تحول بازار در راستای صادرات و واردات

پروژه پایانی

Case Study و ارائه راهکارها

برای مشاهده کامل سرفصل های دوره MBA یکساله کلیک کنید.

نحوه برگزاری دوره MBA (آموزش MBA)

پس از مصاحبه اولیه و ثبت نام در دوره MBA یکساله ، تقویم آموزشی ارائه خواهد شد و دانش پذیران طبق روال برنامه ریزی شده سر کلاس ها حضور پیدا می کنند. هیچ کدام از دروس پیش نیاز دیگری نیستند و عموماq دوره MBA با دو درس مبانی سازمان و مدیریت / مدیریت بازاریابی آغاز خواهد شد. در طول برگزاری دوره، در صورت بروز هر گونه ابهام یا سوال، دانش پذیران می توانند با اساتید سوالات خود را مطرح کرده و آن مشکل را رفع کنند.

فایل های اساتید شامل پاورپوینت، فیلم های آموزشی، جزوات و کتاب های الکترونیکی، Case Study و مقالات تخصصی ISI و … در اختیار دانشپذیران قرار خواهد گرفت. قبل از شروع هر درس، آزمون Pre Test انجام می شود. این ارزیابی کمک می کند که سطح علمی و دانسته های دانشپذیران سنجیده و مباحث آموزشی بر مبنای سطح آن ها ارائه شود. پس از برگزاری هر مبحث، ارزیابی Post Test صورت گرفته تا دانسته های قبل و بعد از دوره بررسی و ارزیابی شود.

۲ ماه پس از برگزاری دوره، پروژه ها در دستور کار قرار گرفته و با کمک موسسه و اساتید راهنما، جزئیات بررسی و آغاز می شود.

کلاس MBA (آموزش مدیریت MBA یکساله)

مخاطبان دوره MBA

مدیران عالی سازمان ها

مدیران میانی و سرپرستان

مدیران فروش، بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی

کارشناسان و کارمندان

کارآفرینان و صاحبان کسب و کار

تمامی دانشجویان و علاقه مندان به کارآفرینی و کسب و کار

اهداف دوره MBA (آموزش MBA)

آماده سازی مدیران جهت مدیریت بهینه سازمان

انتقال دانش و تجربه از کیس های موفق و ناموفق به دانش پذیران و مقایسه رویکرد ها

بررسی چالش ها و ارائه راهکار های مؤثر

بررسی پتانسیل های بالقوه سازمان و بازار در راستای ایجاد مزیت رقابتی و تحول سازمان

رونق کسب و کار و استفاده از ابزار های آنلاین و تحت وب جهت ارتباط بهتر با مشتریان

کاهش هزینه ها و افزایش اثر بخشی تبلیغات

برند سازی و ساخت ارزش برای مخاطبان و مشتریان

پیش بینی بازار و برنامه ریزی استراتژیک

مزیت های دوره MBA حرفه ای در مجتمع فنی تهران

استفاده از دانش و تجربیات اساتید

استفاده از نشریه الکترونیکی مدیریت

استفاده از مشاوره های فردی و سازمانی

حضور مدیران موفق در کلاس ها در راستای انتقال تجربه و دانش

دریافت گواهینامه دو زبانه مجتمع فنی تهران

برگزاری دوره MBA به صورت کاربردی و کارگاهی

استفاده از وبینار ها و سمینار های تخصصی و مورد کاوی به صورت موازی با دوره MBA

استفاده از بانک مقالات و محتوای علمی دانشگاه های مطرح جهان

استفاده از پورتال مدیران جهت بهره مندی از تجربه های دانشپذیران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =