جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

پک طلایی حسابداری

پک طلایی حسابداری دوره ای است جامع برای کسانی که می خواهند به صورت کامل صفر تا صد مهارتهای لازم برای شغل حسابداری را به صورت عملی آموزش ببینند تا رزومه آنها در زمان بررسی توسط مدیران واحدهای تجاری جز کامل ترین رزومه های دریافتی قرار گیرد و در پایان مدرک معتبری نیز دریافت کنند. چندین سال است که آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان در این حوزه به صورت کاملا حرفه ای فعالیت می نماید.

نگاه کلی به دوره پک طلایی حسابداری

در این بسته آموزش حرفه ای و عملی حسابداری به سه ابزار اصلی کار حسابداری اعم از حسابداری بازار کار ، اکسل کاربردی و نهایتاً دوره خاص آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان یعنی شغل حسابداری که آموزش عملی حسابداری است، تسلط پیدا خواهید کرد. این دوره مناسب افرادی است که می خواهند به صورت کاملا حرفه ای در بازار کار حسابداری مشغول به کار شوند. به هیچ عنوان تفاوتی نمی کند که آیا مدرک مرتبط دارند یا خیر؟! این دوره به خوبی می تواند نیاز تمامی افراد مایل به کار حسابداری را رفع نماید. در واقع میتوان گفت این دوره شاهکار دوره های آموزش حسابداری به صورت عملی است، اگر که فکر می کنید این یک تبلیغه، با عرض پوزش باید بگوئیم کاملا اشتباه می کنید!

 

پیشنهاد میکنیم در صورت امکان حتما یک جلسه رایگان در کلاس‌ها حضور پیدا کنید تا با شرایط دوره ها از نزدیک آشنا شوید.

جزئیات دوره پک طلایی حسابداری

همانطور که اشاره کردیم در این دوره 3 مهارت اصلی حسابداری را در قالب یک دوره فراخواهید گرفت. آموزش جامع حسابداری در پک طلایی حسابداری شامل موارد زیر است:

زمانبندی دوره پک طلایی حسابداری

خدمات ویژه برای کارآموزان دوره پک طلایی حسابداری:

  1. اعطای 3 مدرک و گواهینامه معتبر
  2. ارائه فیلم های آموزشی هر جلسه از کلاس های کامپیوتر به صورت رایگان
  3. تکرار دوره حسابداری بازار کار و اکسل کاربردی تا دو مرتبه
  4. تهیه رزومه کاری تخصصی برای کارآموزان این دوره طبق زمان بندی های اعلامی
  5. کاریابی کاملا تخصصی و حرفه ای برای کارآموزان این دوره آموزشی
  6. برگزاری آزمون های عملی متعدد همسان با نیاز روز بازار کار حسابداری
  7. اساتید متخصص و با سابقه کاری مرتبط
مخاطبین میتوانند برای مشاهده مجوز آموزشگاه فن آوران نوآور به سایت سازمان فنی و حرفه ای استان تهران مراجعه نمایند.

هزینه دوره پک طلایی حسابداری چقدر است؟

برای آشنایی بیشتر با هر یک از مهارتهای پک ، می توانید بر روی آنها کلیک نموده و ریز سرفصل های آموزشی هر یک را دانلود نمایید. ضمناً شما می توانید هر یک از مهارتها را به صورت جداگانه نیز ثبت نام کنید.

مهارتشهریه (ریال)
حسابداری کاربردی15.900.000
اکسل کاربردی4.000.000
شغل حسابداری16.900.000
جمع شهریه36.800.000
شهریه دریافتی با تخفیف پک31/800/000

جمع بندی :

با مطالعه توضیحات صفحه به این نتیجه خواهیم رسید که برای شروع کار حسابداری بهتر است ابتدا دوره تئوری این مهارت را گذرانده و پس از فعالیت به عنوان کارآموز در مقطعی؛ شروع به کار کنیم. اما مدت زمان کارآموزی در شرکت ها، متفاوت است. دوره شغل حسابداری باتوجه به توضیحات داده شده مشابه دوره کارآموزی است و این اطمینان را به شما میدهیم که پس از شرکت در این دوره بدون نیاز به گذراندن هیچ دوره کارآموزی دیگری توانایی کار به عنوان یک حسابدار مستقل را خواهید داشت. با توجه به رشد حسابداری در بازارکار کنونی پیشنهاد میدهیم از پک طلایی حسابداری و شرایط مناسبی که برای شما در نظر گرفته‌ایم به نحو احسنت استفاده کنید.

سوالات متداول دوره پک طلایی حسابداری؟

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 19 =