جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

آموزش فتوشاپ

اغلب اوقات اولین نرم‌افزاری که برای تایپ و استایل‌دهی صفحات به ذهنمان میرسد، نرم افزار Word است، اما اگر بخواهیم کار صفحه بندی را به طور جدی و حرفه‌ای برای یک کتاب یا مجله که شامل تعداد زیادی تصویر، نوشته، نمودار و جدول است انجام دهیم؛ حتما نیاز به یک نرم افزار پیشرفته تر داریم. ایندیزاین همان نرم افزاری است که میتوانیم با خیال راحت این کار را به آن بسپاریم.

آشنایی با نرم افزار ایندیزاین

از جمله موارد استفاده از نرم افزار indesign میتوان به کاربرد آن در صفحه آرایی و طراحی کتاب، روزنامه، مجله، پوستر، بروشور و … اشاره کرد. بطور خلاصه می‌توان گفت با استفاده از این نرم افزار زمان مورد نیاز جهت تنظیمات چاپی و صفحه بندی بسیار کمتر می‌شود و به سهولت می‌توان در مدت زمانی کم کارهای بسیار جذابی را ارائه کرد. شایان ذکر است که در نسخه‌های ME این نرم‌افزار امکانات فارسی به صورت پیش فرض وجود دارد و می‌توانیم بدون نیاز به نرم افزار فارسی نویس، از آن استفاده کنیم.

مزایای برگزاری کلاس آموزش حرفه ای ایندیزاین در آموزشگاه فن آوران نوآور

سیستم تک کاربره

استفاده کارآموزان از سیستم مجزا

فیلم آموزش فتوشاپ

دریافت رایگان فیلم جلسات

نمونه سوالات ایندیزاین

نمونه سوالات تستی ایندیزاین

مدرک معتبر

مدرک معتبر داخلی و فنی‌حرفه‌ای

اساتید مجرب

بهره گیری از اساتید متخصص و با سابقه

مدارک لازم جهت ثبت‌نام دوره ایندیزاین

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3 – کپی شناسنامه و کارت ملی

هزینه دوره آموزش حسابداری بازار کار

15.900.000 ریال (دریافت در دو قسط)

ساعات آموزشی

180 ساعت همراه با دو تکرار دوره رایگان

زمانبندی دوره آموزشی ایندیزاین

بازار کار ایندیزاین

در کلاس آموزش حرفه ای ایندیزاین که در آموزشگاه فن آوران نوآور برگزار میشود، نحوه آموزش و بیان مطالب، ویژه بازار کار خواهد بود؛ زیرا هدف دوره ورود کارآموز به بازار کار است.

همانطور که پیشتر گفتیم نرم افزار این دیزاین پرکاربرد برای طراحان گرافیکی، ناشران و متخصصین ویراستاری است. به طور کلی میتوان گف یادگیری این دیزاین اولین قدم برای ورود به بازار کار در زمینه طراحی و صفحه آرایی خواهد بود. این دیزاین مناسب برای کارهای انتشاراتی است و افرادی که به صورت حرفه ای ایندیزاین را آموزش میبینند، میتوانند در دفاتر مجلات و روزنامه ها، چاپخانه ها، انتشارات و شرکت های طراحی گرافیکی مشغول به کار شوند.

این اطمینان را به هنرجویان عزیز خواهیم داد که اگر مطابق با آموزش های بازار کار فن آوران نوآور در این دوره پیش آیند و در طول دوره تمرین لازم را داشته باشند؛ در انتهای دوره با میزان مهارت و تسلطی که کسب کرده اند میتوانند به نسبت سایر افراد سریعتر و راحتتر وارد بازار کار شوند.

سوالات متداول دوره ایندیزاین ؟

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهار =