جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

کلاس آموزش کرل

در دوره اموزش کرل هنرجویان علاوه بر یادگیری جامع کرل در ظرف مدت یکماه و نیم با کمترین هزینه آموزش از امکاناتی نظیر بررسی تمامی سرفصل های آموزش کورل دراو از مقدماتی تا پیشرفته، مدرک رسمی آموزشگاه، مدرک فنی و حرفه ای کرل، فیلم های آموزش کورل و …. برخوردار خواهند شد. برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

 

نرم افزار کورل چیست ؟

  • تفاوت نرم افزار کرل و فتوشاپ

نرم افزار کورل برای ایجاد فایل های برداری است، کاربرد آن بیشتر برای طراحی آرم و نشانه، طراحی کاراکتر و تصویر سازی می باشد. اما نرم افزار فتوشاپ برای ویرایش تصاویر موجود و ایجاد تصاویر گرافیکی و از کاربردی ترین نرم افزارهای ویرایش عکس در جهان است.

موارد استفاده از کرل بسیار بالا و هرکس با توجه به نیازش می تواند از آن استفاده کند. نرم افزار کرل یک نرم افزار برداری است که بر پایه فرمول های ریاضی ایجاد شده و همین امر در برخی از موارد، دلیل مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار فتوشاپ بوده است. به طور مثال تغییر سایز تصاویر در کرل هیچگاه با کاهش کیفیت تصویر همراه نخواهد بود در صورتی که در فتوشاپ باید همان ابتدا اندازه تصویر انتخاب شود و پس از ویرایش باعث کاهش رزولوشن تصویر می شود.

اما در کل می توان برای طراحی های کوچک و طراحی وب سایت که چاپی نیستند از فتوشاپ و برای طراحی های بزرگ و چاپی از نرم افزار کرل استفاده کرد.

کلاس آموزش کرل

خدمات ارائه شده در دوره آموزش کرل فنی حرفه ای

آموزش کرل ویژه بازارکار

در این دوره تمامی سرفصل های آموزشی از مبتدی تا پیشرفته برای ورود هنرجویان به بازارکار تدریس می گردد.

آزمون آنلاین کورل فنی حرفه ای

هنرجویان می توانند برای آمادگی در آزمون های فنی و حرفه از آزمون های آنلاین استفاده کنند.

فیلم های آموزشی نرم افزار کورل

هنرجویان می توانند در پایان هر جلسه از کلاس فیلم آموزشی آن جلسه را به طور رایگان دریافت کنند تا بعد از مشاهده چندین باره بتوانند در تمامی سرفصل های تدریس شده مهارت پیدا کنند.

مدرک کورل فنی حرفه ای

هنرجویان علاوه بر دریافت مدرک رسمی از آموزشگاه می توانند در آزمون های فنی حرفه ای شرکت کرده و مدرک رسمی فنی و حرفه ای دریافت کنند.

سیستم تک کاربره

هنرجویان در این دوره از سیستم های منحصر به فرد خودشان که آموزشگاه برایشان فراهم کرده است استفاده می کنند.

کاریابی

هنرجویان بعد از اتمام دوره در لیست کاریابی آموزشگاه قرارگیرند. سپس می توانند از تمام آگهی های معتبر کاریابی اطلاع یابند.

مدارک لازم جهت ثبت‌نام در کلاس آموزش کرل

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3 – کپی شناسنامه و کارت ملی

هزینه دوره آموزش حسابداری بازار کار

15.900.000 ریال (دریافت در دو قسط)

ساعات آموزشی

180 ساعت همراه با دو تکرار دوره رایگان

سوالات متداول دوره کرل ؟

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =