جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

طراحی سایت وردپرس

همین چند سال پیش وقتی برای کسب و کاری لازم بود که یک سایت راه اندازی شود حتما باید به سراغ یک طراح سایت میرفتیم اما اکثرا در پایان کار با مشکلاتی شامل صرف هزینه زیاد، قطع همکاری پیش از موعد و تحویل کار، سپردن پروژه به دست طراح جدید و در نهایت با یک سایت نیمه کاره مواجه بودیم. اما اگر بگوییم انقلابی در طراحی سایت ها رخ داده است بیراه نگفتیم. حال و با استفاده از وردپرس ساخت سایت فروشگاهی، شرکتی و یا هر نوع سایت متناسب با کسب و کار شما نه تنها امری محال نیست بلکه شما خودتان بدون داشتن هیچ گونه دانش کندنویسی میتوانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را طراحی کنید. با ما همراه باشید.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) رایگان و یک نرم افزار تحت وب است که میتوان پس از نصب آن روی سرور، اقدام به راه اندازی یک سایت کرد. تمامی این پروسه بدون نیاز به کدنویسی بوده و همین امر موجب تسریع در روند طراحی سایت خواهد بود.

وردپرس یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین CMS های مورد استفاده عموم است که بصورت Open Source ارائه شده است. بدین صورت است که هر کاربری بسته به نیاز خود میتواند آنرا توسعه دهد. از دیگر دلایل محبوبیت ساخت سایت وردپرس سادگی کار با آن، همچنین بهینه بودن ساختار از نظر موتورهای جستجو و مناسب برای فعالیت های سئو میباشد.

کلاس آموزش حضوری وردپرس

اگر میخواهید وارد حوزه وب و طراحی سایت شوید کلاس آموزش وردپرس یکی از بهترین کلاس ها در حوزه طراحی سایت می باشد که به شما این اعتماد به نفس را می دهد که خیلی سریع وارد بازار کار شوید. دوره آموزش حضوری طراحی سایت وردپرس بدون کدنویسی یکی از دوره های کاربردی آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان بوده و توانسته است تا حد زیادی کارآموزان این دوره را برای ورود به بازار کار کمک نماید.

آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 بدون کدنویسی در آموزش گاه فن آوران نوآور

فن آوران نوآور نمایندگی رسمی سازمان فنی حرفه ای شرق تهران در دوره آموزشی طراحی سایت وردپرس که به صورت مقدماتی تا پیشرفته برای علاقه مندان به طراحی و ساخت سایت بدون کدنویسی برگزار میشود تمام سعی خود در جهت آموزش به صورت کاربردی و کاملا پروژه محور کرده است. در این دوره تمام آموزش ها براساس بازار کار و نمونه کارهای که در این دوره از دانشجویان دریافت می شود به عنوان نمونه کار در رزومه آنها قرار گرفته و می توانند در ورود به بازار کار برای معرفی خود از آنها بهره بگیرند.

  • ساخت سایت وردپرس

در دوره آموزش wordpress با مقدمات طراحی سایت با وردپرس آشنا خواهید شد به صورتی که سایتی که توسط شما طراحی شده است قابل به روزشدن و تکمیل شدن است و کمک میکند بدون دانش برنامه نویسی و بدون کار با دستورات بانک اطلاعاتی؛ سایتی زیبا و کاربرپسند را ایجاد کنید و خود را در حوزه اینترنت معرفی کنید.

 

خدمات ویژه کارآموزان دوره آموزش وردپرس

  1. تکرار دوره آموزشی تا دوبار به صورت رایگان
  2. کاریابی کارآموزان به صورت کاملا حرفه ای
  3. اعطای گواهینامه معتبر با ارزش ترجمه
  4. ارائه فیلم های آموزشی کلاسهای وردپرس پس از اتمام هرجلسه به صورت کاملا رایگان
  5. استفاده از یک سیستم برای هر کارآموز
  6. انجام پروژه های متداول و تحلیل آنها
  7. پشتیبانی و بررسی مشکلات پیش آمده در سایت
  8. ارزیابی های عملکرد کارآموز در طی دوره
  9. طراحی و ساخت سایت وردپرس هر کارآموز مطابق با اهداف شخصی خودشان
 

کلاس آموزش وردپرس از مقدماتی تا پیشرفته

نتیجه ای که در طول این سال ها و پس از برگزاری دوره های آموزشی گرفتیم؛ این است که یک کلاس آموزشی در صورتی میتواند مثمر ثمر باشد که علاوه بر آموزش اصولی و از پایه، در بخش هایی؛ با سپردن کار به کارآموز اجازه پیشرفت و خلاقیت را به او بدهد. نکته ای که همواره در تمامی دوره های عصرنخبگان به آن توجه میشود پروژه محور بودن دوره است. با استفاده از این تکنیک، کارآموز در طول دوره درگیر جریان و اتفاقات در کلاس میشود و به دلیل پیش آمدن سوالات گوناگون جو کلاس از حالت سکون و مقدماتی بودن به سمت حرفه ای بودن پیش میرود.

  • در کلاس آموزش وردپرس چه مطالبی بیان میشود ؟

در کلاس آموزش طراحی سایت با وردپرس پس آشنایی شما با روند طراحی و ساخت سایت، به معرفی و کار با محیط پیشخوان، معرفی افزونه ها و بهترین و کارآمدترین ابزارها و منابع در این حوزه میپردازیم و زمینه ساخت 0 تا 100 سایت مورد نظر کارآموز را در طول مدت زمان برگزاری کلاس فراهم خواهیم کرد و همانطور که توضیح داده شد کارآموزان در انتهای دوره علاوه بر داشتن یک سایت کامل و جامع از کسب و کار مورد نظر خود که به نوعی نمونه کارشان نیز محسوب میشود؛ برای ورود به بازار کار مشتاق تر بوده که قطعا موجب فعالیت بیشتر آنها در این زمینه خواهد شد. پیشنهاد میکنیم از همین صفحه سرفصل های آموزشی را دانلود و به طور کامل مطالعه فرمایید.

مزایای ویژه شرکت در دوره وردپرس فن آوران نوآور

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

  • تفاوت کلاس های آموزشی با فیلم های آموزشی وردپرس

کلاس های آموزش حضوری وردپرس به شما در یادگیری سریعتر مطالب کمک خواهد کرد و این امکان را دارد که سوالات خود را به صورت مستقیم از استاد پرسیده و پس از حل مشکلات خود به صورت بهینه و مثبت از آنها در روند پروژه استفاده کنید. همچنین یکی از تفاوت های بارز کلاس آموزشی با فیلم آموزشی انجام گفتگو و مشورت میان افراد حاضر در کلاس است که در این حالت به بهترین و اصولی ترین جواب در آن مطلب خواهید رسید و این امکان به وجود می آید تا از نظرات مختلف و نتایج آن، بهترین استفاده ها را کرد.

اما پیش می آید که افراد بخاطر نداشتن شرایط حضور در کلاس از آموزش های مجازی و غیر حضوری استفاده کنند. آموزشگاه فن آوران آور برای آن دسته از دوستان نیز پیشنهاد ویژه ای دارد. بسته آموزش جامع فیلم های طراحی سایت بدون کدنویسی وردپرس از مقدماتی تا پیشرفته یک راه حل مجازی برای ورود به عرصه طراحی سایت است.

زمانبندی دوره آموزشی وردپرس

مدارک لازم جهت ثبت‌نام دوره وردپرس

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3 – کپی شناسنامه و کارت ملی

هزینه دوره آموزش حسابداری بازار کار

15.900.000 ریال (دریافت در دو قسط)

ساعات آموزشی

180 ساعت همراه با دو تکرار دوره رایگان

جمع بندی :

با توجه به شرایط حال حاضر و رقابتی که میان کسب و کارهای قدیمی تر و نوپا وجود دارد، میتوان گفت که همه آن ها برای جذب مشتری از تمامی ابزارهایی که در دست دارند استفاده میکنند. اگر تنها از شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب و کارتان و جذب مشتری استفاده کنید طبیعا بازار وب را از دست میدهید. این نکته را باید بگوییم که اغلب مردم برای پیدا کردن نتیجه و خواسته خود به سراغ موتورهای جستجو مانند گوگل میروند. پس اگر شما در کسب و کار خود یک سایت بهینه نداشته باشید یا به صورت مداوم روی آن کار نکنید، این بازار را از دست میدهید. عصرنخبگان سعی دارد با برگزاری این دوره به صورت مقدماتی تا پیشرفته به شما در ساخت یک سایت وردپرس بدون کدنویسی کمک کرده تا از دنیای وب عقب نمانید.

سوالات متداول دوره ورد پرس ؟

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفده =