جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

پک طلایی امور اداری

آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری فن آوران نوآور واقع به عنوان واحد برتر آموزش های فنی و حرفه ای استان تهران با طراحی پک طلایی امور اداری، نیاز شرکت ها به نیروی متخصص را به خوبی رفع کرده و رزومه افراد جویای کار را به رزومه با ارزشی تبدیل می نماید. در پک طلایی امور اداری، شما مهارتهای با ارزشی همچون ICDL و حسابداری بازار کار را آموزش خواهید دید.

 

با یک سوال از شما متقاضی عزیز، اهمیت این دوره آموزشی مشخص خواهد شد. اگر شما کارفرما باشید و بخواهید کارمند اداری و دفتری استخدام نمایید، از بین افراد زیر کدام یک را انتخاب خواهید کرد؟

  • متقاضی استخدامی که مسلط به کامپیوتر بوده و مدرک معتبر دارد
  • متقاضی استخدامی که مسلط به حسابداری بوده و مدرک معتبر دارد.
  • متقاضی استخدامی که مسلط به کامپیوتر و حسابداری بوده و مدرک معتبر دارد.

بله، شما یک تصمیم منطقی و عقلانی گرفته اید. این تصمیمی است که هر مدیر موفقی خواهد گرفت. در حال حاضر با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی برای شرکتها و موسسات و پایین بودن توان مالی آنها، استخدام نیروی انسانی مناسب وتوانمند مسلما تصمیم حرفه ای است.

این تصمیم مدیریت یک معامله دوسر سود است. هم به نفع شرکت و هم به نفع کارمند. شرکت به جای در اختیارگذاشتن دو فضا برای کارمندان خود، پرداخت حقوق و مزایای دوبرابر، خرید اثاثه و تجهیزات برای دو نفر، می تواند به راحتی با استخدام یک نیروی مسلط به کامپیوتر و حسابداری هزینه های خود را کاهش دهد و از طرفی با پرداخت حقوق مناسب تری ، رضایت کارمند خود را نیز فراهم آورد.

 

زمانبندی شروع دوره های آموزشی پک امور اداری

مهارتشهریه (ریال)
حسابداری کاربردی15/900/000
ICDL8/900/000
جمع شهریه24/800/000
شهریه دریافتی با تخفیف پک21/000/000

جمع بندی :

در نهایت پس از توضیحات تکمیلی که در رابطه با این دوره بیان شد، باید این نکته را نیز عرض کنیم که با توجه به روند انجام کارها در ادارات و شرکت ها یادگیری کامپیوتر امری واجب و اجتناب ناپذیر است، هم چنین برای برآورد مالی کارها چه در سطح کاری و یا امور شخصی به مهارت حسابداری نیاز است. پس نتیجه خواهیم گرفت دوره پک طلایی اداری دوره بسیار لازم و مناسب برای تمامی افرادی است که تاکنون یادگیری این 2 مهارت را به تعویق می انداختند. حال با شرایط ذکر شده و تخفیف فوق العاده این دوره پیشنهاد میکنیم این فرصت را از دست ندهید و آنرا جدی بگیرید.