جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

معامله گر بورس اوراق بهادار

برای کسب درآمد بالا علاوه بر تلاش کردن باید دانش و سواد اقتصادی آن را نیز داشت. پیشنهاد میکنیم دوره آموزش معامله گر بورس و اوراق بهادار را جدی گرفته تا در مدیریت درآمد خود موفق باشید. آموزشگاه فن آوران نوآور نماینده رسمی سازمان فنی حرفه ای استان تهران به طور تخصصی دوره های آموزش بورس را برگزار مینماید. در ادامه به ذکر جزئیات درباره شرایط برگزاری دوره آموزش بورس اوراق بهادار و ذکر عناوین شغل معامله گری بورس میپردازیم.

دوره معامله گری بورس

دوره آموزش بورس اوراق بهادار

این دوره شما را با کلیه اصول، مبانی، قوانین و مقررات حاکم بر بازار بورس آشنا می سازد. شرکت کنندگان در این دوره نه تنها به دانش و مهارت کار در بورس دست پیدا میکنند بلکه می توانند در زمینه های محتلف شغل معامله گری بورس فعالیت نموده و یا به عنوان مشاور به افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار بورس را دارند به طور تخصصی کمک کرده و مسیر درست را به آنان نشان دهند.

شرایط شرکت در دوره معامله گری بورس اوراق بهادار

متقاضیان ثبت نام در دوره مهارت معامله گر بورس و اوراق بهادار میتوانند با در نظر گرفتن شرایط در کلاس های آموزش حضوری و یا غیرحضوری بورس شرکت نمایند.

  • آموزش حضوری بورس

دوره آموزش بورس طی ساعات آموزشی اعلام شده با کاربردی ترین سرفصل ها جهت ورود به بازار کار سرمایه در آموزشگاه فن آوران نوآور برگزار می شود. چنانچه مایل به شرکت در کلاس های آموزش حضوری دوره معامله گر بورس اوراق بهادار هستید ، شرایط ثبت نام را در ادامه همین صفحه مشاهده فرمایید.

  • آموزش غیرحضوری بورس

در صورتی که کارآموزی بخواهد فقط در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت نماید، می تواند با پرداخت مبلغ 6.000.000 ریال جهت دریافت گواهینامه رسمی از سازمان فنی و حرفه ای اقدام نماید. پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از زمانبندی و شروع دوره غیرحضوری بورس در صفحه رسمی فن آوران نوآور و یا پنل اطلاع رسانی عضو شوید.

زمانبندی کلاس آموزش معامله گر بورس اوراق بهادار

مدارک لازم جهت ثبت‌نام دوره معامله گر بورس اوراق بهادار

مدارک ثبت نام

یک عکس 4*3 – کپی شناسنامه و کارت ملی

هزینه دوره آموزش حسابداری بازار کار

15.900.000 ریال (دریافت در دو قسط)

ساعات آموزشی

180 ساعت همراه با دو تکرار دوره رایگان

آینده شغل معامله گری بورس

همه کارشناسان فعال در این حوزه اعتقاد دارند که تسلط به بازار سرمایه و فعالیت در این بازار باید به عنوان شغل دوم برای هر فردی در نظر گرفته شود. به این معنا که باید شغل اول با درآمد ثابت وجود داشته باشد و در کنار آن شخص به سرمایه گذاری در بورس بپردازد. فراموش نکنید که بورس باید به عنوان شغل دوم و پردرآمدترین شغل برای شخص تلقی شود.

این رشته زیر مجموعه گروه شغلی امور مالی و بازرگانی است در واقع علاقه مندان به این دوره میتوانند علاوه بر دوره آموزش بورس تنها با گذراندن 3 مهارت دیگر موفق به کسب دیپلم رسمی سازمان فنی حرفه ای در رشته بورس شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دیپلم بورس کلیک کنید.

سوالات متداول درباره معامله گر بورس اوراق بهادار ؟

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سیزده =