جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

دیپلم تصویرسازی کامپیوتر

دیپلم تصویرسازی کامپیوتر کاردانش از جمله رشته های پردرآمد مناسب با بازار کار است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای اعطا می گردد. پیشنهاد آموزشگاه عصرنخبگان به عنوان یکی از بهترین واحدهای آموزشی مجاز فنی و حرفه ای استان تهران برای افراد علاقه مند به طراحی و کار با کامپیوتر، اخذ دیپلم کامپیوتر در یکی از آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای است.

با مناسب ترین قیمت دیپلم بگیرید

هزینه دیپلم تصویر سازی کامپیوتر 6.000.000 تومان

اخذ دیپلم فنی حرفه ای کامپیوتر در کمترین زمان

مدت زمان صدور مدرک

متقاضیان کسب دیپلم تصویرسازی کامپیوتر، میتوانند در مدت زمان تقریبی 7 ماهه مهارت های دیپلم فنی حرفه ای کامپیوتر را آموزش دیده و مدرک دیپلم کامپیوتر خود را دریافت نمایند. آموزشگاه عصرنخبگان واحد برتر آموزش های فنی حرفه ای استان تهران با برگزاری این دوره ها به صورت کامل و با بهره گرفتن از اساتید با باسابقه کاری حرفه ای؛ در طی مدت آموزش کارآموز را برای قبولی در آزمون ها آماده می‌نماید.

. . .

اخذ دیپلم تصویرسازی کامپیوتر

متقاضیان پس از ثبت نام و با حضور در کلاس های رشته تصویرسازی رایانه، پس از اتمام آموزش هر مهارت، به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوند. متقاضیان دیپلم رسمی کامپیوتر میتوانند بسته به شرایط خود حضوری و یا غیرحضوری در دوره‌ها شرکت نموده و مدرک دیپلم کامپیوتر فنی حرفه ای را کسب کنند.

دیپلم حضوری

دیپلم غیرحضوری

در ثبت نام حضوری، کارآموز مجاز به حضور در کلاس‌ها بوده و پس از گذراندن مهارت‌های تخصصی رشته دیپلم کامپیوتر، با معرفی به سازمان میتواند در آزمون فنی حرفه ای هر مهارت شرکت کند. ضمنا کارآموزان میتوانند پس از ثبت‌نام از نمونه سوالات و فیلم‌های آموزشی هر مهارت که به صورت آنلاین و کتبی در اختیارشان قرار داده خواهد شد، استفاده نمایند.

. . .

استاندارد های رشته کامپیوتر فنی حرفه ای

هنرجویان رشته دیپلم تصویرسازی کامپیوتر علاوه بر دروس عمومی، 8 استاندارد مهارت شغلی را گذرانده و در پایان هر استاندارد به توانایی های زیر دست می یابند.

کاربر رایانه

کاربر نرم افزار اداری

کاربر گرافیک رایانه ای با Indesigne

کاربر گرافیک رایانه ای با Photoshop

کاربر گرافیک رایانه ای با Corel draw: توانایی طراحی و ساخت آرم شرکت ها با استفاده از این نرم افزار گرافیک برداری کار هنرجویان را برای ترسیمات، بدون افت کیفیت راحت می کند.

شهروند الکترونیک

کاربر گرافیک رایانه ای با illustrator: این نرم افزار گرافیکی به هنرجویان اجازه می دهد که برای خلق تصاویر و ایجاد یک مقیاس برای طراحی خود، محاسبات ریاضی را به عنوان ورودی وارد نرم افزار کنند.

دروس رشته گرافیک کامپیوتری

مجموعه نهم

دریافت ریز دروس دیپلم تصویرسازی

نام حرفه  کد استاندارد          واحد

کاربر رایانه          732120530130001       9

کاربر اتوماسیون اداری         732120530150001       7

کاربر گرافیک رایانه‌ای با Indesign    732120530080001       8

کاربر گرافیک رایانه‌ای با Photoshop 732120530120001       13

کاربر گرافیک رایانه‌ای با Corel Draw 732120530110001       6

کاربر گرافیک رایانه‌ای با Illustrator  732120530010001       9

شهروند الکترونیک 732120530130011       3

جمع کل               55

نمایشگر ویدیو

00:00

00:40

. . .

بازار کار دیپلم تصویرسازی کامپیوتر

فارغ التحصیلان رشته دیپلم کامپیوتر فنی حرفه ای می توانند به عنوان سرپرست سایت کامپیوتر ، طراح و سازنده محصولات تبلیغاتی (تیزر، پوستر، کاتالوگ، کارت ویزیت و …) مدرس دوره های مقدماتی علوم رایانه، طراحان و تصویرسازان کتاب در انتشاراتی ها و سازندگان انیمیشن های کوتاه و محصولات آموزشی مشغول به کار شوند.

در حال حاضر دانش آموزان این رشته پس از اخذ دیپلم خود برای ادامه تحصیل با دیپلم گرافیک کامپیوتری می توانند از طریق:

الف) دانشگاه علمی کاربردی

ب) اموزشکده دولتی

ج) دانشگاه آزاد

در مقطع کاردانی ادامه تحصیل دهند.

ادامه تحصیل با دیپلم گرافیک کامپیوتری تا مقطع دکتری بلامانع است.

. . .

برگزاری آزمون فنی حرفه ای رشته تصویرسازی کامپیوتر

در دوره تصویر سازی کامپیوتر، پس از اتمام دوره کارآموزان در آزمون هر درس که در سازمان فنی و حرفه ای در دو مرحله برگزار میشود، شرکت میکنند. نمره قبولی در آزمون کتبی بالای 50 و در آزمون عملی فنی حرفه ای بالای 70 میباشد. پس از کسب گواهینامه برای تمامی 7 مهارت، برای شما دیپلم کامپیوتر کاردانش از سازمان فنی و حرفه ای صادر میشود.

نمونه سوالات آزمون دیپلم کامپیوتر

آموزشگاه فنی حرفه ای عصرنخبگان در جهت کمک به هنرجویان، آزمون آنلاین با نمونه سوالات فنی و حرفه ای طراحی کرده است که برای آشنایی بیشتر با سوالات آزمون رشته کامپیوتر میتوانید به صفحه آزمون آنلاین مراجعه کنید.

مدرک دیپلم کامپیوتر

عکس مدرک دیپلم کامپیوتر

. . .

هزینه دیپلم کامپیوتر کاردانش

برآورد هزینه دیپلم کامپیوتر کاردانش در آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان طبق چارت تعریف شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای است که کارآموزان میتوانند به صورت اقساط نیز پرداخت کنند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد آموزش تماس حاصل نموده و یا همه روزه از ساعت 17 الی 19 جهت انجام مشاوره رایگان اخذ دیپلم به آموزشگاه مراجعه نمایید.

نتیجه :

افرادی که موفق به اخذ مدرک در رشته کامپیوتر میشوند حتی میتوانند از این رشته به عنوان شغل دوم نیز کسب درآمد کنند. انجام پروژه های طراحی نیاز این روزهای بازار است که میتوانید به صورت پاره وقت در کنار شغل اصلی خود انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =