جستجو

info@fanschool.ir

۷۷۴۲۸۳۹۶

دیپلم بورس و اوراق بهاردار

دیپلم بورس به تازگی و به طور رسمی به جمع دیپلم‌ های کاردانش پیوسته است. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان اخذ مدرک دیپلم بورس فنی حرفه ای هستید ما به شما پیشنهاد میدهیم دیپلم خود را در آموزشگاه فنی و حرفه ای تهران بگیرید. آموزشگاه عصرنخبگان یکی از بهترین واحدهای آموزشی مجاز فنی حرفه ای استان تهران است.

با مناسب ترین قیمت دیپلم بگیرید

هزینه دیپلم بورس و اوراق بهادار 6.000.000 تومان

اخذ مدرک دیپلم بورس در کوتاه‌ترین زمان

مدت زمان کسب دیپلم بورس

متقاضیان کسب دیپلم، میتوانند در مدت زمان تقریبی 6 ماهه مهارت های دیپلم فنی حرفه ای بورس را آموزش دیده و مدرک فنی حرفه ای خود را دریافت نمایند. آموزشگاه عصرنخبگان به عنوان واحد برتر آموزش های فنی حرفه ای استان تهران با برگزاری این دوره ها به صورت تخصصی و جامع کارآموز را در طی این مدت برای آزمون های فنی و حرفه ای آماده مینماید.

. . .

آیا برای موفقیت در بورس داشتن تحصیلات مهم است؟ باید این نکته را در نظر بگیریم که برای موفقیت در هر زمینه‌ای علاوه بر داشتن دانش و تحصیلات آکادمیک، مهارت تجربی نیز لازم است.

. . .

شرایط اخذ دیپلم بورس

کارآموزان باید برای اخذ دیپلم بورس، حداقل مدرک سیکل یا مقطع اول متوسطه را داشته باشند. شما می توانید جهت ثبت نام بهمراه مدارک خود به آموزشگاه مراجعه نمایید. پس از اتمام آموزش هر مهارت، توسط آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شوید. متقاضیان میتوانند با شرکت در دوره ها به دو حالت حضوری و غیرحضوری مدرک دیپلم رشته بورس کاردانش را کسب کنند.

دیپلم حضوری

دیپلم غیرحضوری

در دوره های حضوری کارآموز با ثبت‌نام و حضور در کلاس‌ها و پس از گذراندن تعداد ساعت آموزش هر مهارت‌ رشته بورس، جهت آزمون به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می‌شود. ضمنا فیلم‌های آموزشی هر مهارت بعد از پایان هر جلسه در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

. . .

واحدهای درسی

با توافق بین سازمان فنی و حرفه ای، کاردانش و آموزش و پرورش مهارت های درسی رشته بورس در 4 حرفه معرفی شد. حرفه های این رشته زیرمجموعه رشته امور مالی و بازرگانی میباشد.

مجموعه هشتم

نام حرفه  کد استاندارد          واحد

کاربر رایانه          3-42/24/1/0/3   9

حسابداری عمومی مقدماتی     2411-45-001-1 4

کاربر نرم افزار اداری          3-42/24/1/4      7

حسابداری عمومی تکمیلی     1-10/15/1/3/1   5

بورس و اوراق بهادار          4312/45/001/1  10

جمع                   35

مجموعه نهم

دریافت ریز دروس

نام حرفه  کد استاندارد          واحد

کمک حسابدار       431120450070001       9

کاربر نرم افزار مالی           431120450050002       10

کمک متصدی پذیرش سفارش خرید و فروش اوراق بهادار    431220450040001       17

متصدی پذیرش سفارش خرید و فروش اوراق بهادار           431220450030002       20

جمع                   56

اطلاع از جزئیات برگزاری دوره آموزش معامله گری بورس با مدرک فنی حرفه ای

کلیک کنید

. . .

آینده تحصیلی و بازار کار رشته بورس چگونه است ؟

دانش آموزان علاقمند به شناخت بورس و چگونگی معامله در بازار میتوانند پس از کسب مدرک خود در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و پس از آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل خود ادامه دهند.

متقاضیان میتوانند پس از کسب دیپلم رسمی در بازار سرمایه با عنوان شغلی متصدی پذیرش خرید و فروش اوراق بهادار مشتریان و انتقال آن به کارگزاران بازار سرمایه مشغول به کار شوند.

. . .

آزمون های فنی حرفه ای بورس به چه صورت برگزار میشود ؟

متقاضیان، پس از پایان دوره هر مهارت در آزمون های دیپلم بورس فنی حرفه ای که در دو مرحله به صورت کتبی و عملی توسط سازمان فنی و حرفه ای برگزار میشود، شرکت داده میشوند. آزمون کتبی به صورت چهارگزینه ای و با کسب نمره قبولی حداقل 50 و آزمون عملی به صورت سیستمی و با نمره قبولی بالای 70 صورت میگیرد. با قبولی در آزمون به ازای هر مهارت گواهینامه آن درس را میگیرید. پس از آن برای تمامی 4 مهارت ذکر شده در رشته بورس کارآموزان مدرک دیپلم کارودانش صادر شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای را اخذ مینمایند.

مدرک دیپلم بورس

. . .

هزینه دیپلم بورس کاردانش چقدر است ؟

برآورد هزینه دیپلم بورس کار و دانش در آموزشگاه فنی حرفه ای عصرنخبگان مطابق با استانداردها و چارت تعریف شده توسط سازمان فنی و حرفه ای میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید همه روزه از ساعت 17 الی 19 با مراجعه به آموزشگاه از مشاوره رایگان اخذ دیپلم برخوردار شده و یا با شماره های تماس آموزشگاه در ارتباط باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =